Permohonan kerja dalam bidang data entry kena tolak!


Aduhai... 


Kena reject la pulak. 

 

Kerja data entry ni memang sepatutnya tak ada la sesukar mana. Cuma perlu masuk-masukkan data. 


Ambik info dari sumber A kemudian masukkan pulak ke tempat B. Kena key in dengan penuh ketepatan dan tak boleh buat silap walau sedikit pun. 


Bukan itu sahaja. Kita kena ada kepantasan dalam kerja-kerja menaip. 


Sebabnya, orang yang nak ambil upah kita bekerja dah tentu mahukan kita siapkan kerja dengan seberapa segera yang boleh.



Memandangkan permohonan kerja data entry ni tak berjaya, nampaknya saya perlu cuba lagi di lain kali. 


Mana tau, percubaan kali yang ke seterusnya saya akan dapat job ni. 


Itupun kalau saya tak busy. Kalau kebetulan saya tengah busy, terpaksalah saya fokus je dengan kerja-kerja mempromosikan jobdirumah

 

 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »